Because I have a bad day...

Det är så konstigt, tidigare i dag var jag jätteglad, hade massor med energi och kände mig som världens bästa och mest kreativa människa. Jag liksom skuttade fram på gatan och nynnade för mig själv och log mot allt och alla. Ni fattar, va? Jag hade en bra dag helt enkelt...

Nu däremot känner jag mig helt tom, tråkig och orkeslös. Jag har inte lust med något alls. Inte blev det bättre när jag pratade med min kompis heller:

Jinx: Ska vi göra nåt?
Kompis: Aaa, visst, fast bara en grej. Jag låter kanske lite paranoid, men jag vill helst undvika typ stan och så.
Jinx: Varför då?
Kompis: Men hallå, svininfluensan?!

Suck och stön. Är det inte fågelvirus är det svininfluensa. Jag gav helt enkelt upp att försöka göra den här dagen till en bra dag. Jag ska sitta här och uggla och ha tråkigt tills det börjar växa mossa på mig.

Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0