Jinx prioriterar



Jag har varit och fikat med mami, vilket var jättetrevligt förutom att hon (som vanligt) insisterade på att vi skulle sitta ute och äta. "Okej" tänkte jag liskom, var lite schysst och sitt ute. Jag kände mig som en jättebra människa som offrade mig för min mor, då det var svinkallt ute och jag var iförd endast uppvikta jeans och linne.
Sen. Kom. Regnet.

Min kladdiga brownie blev...låt oss säga lite kladdigare, och min latte för 38 spänn (38!!! tur att mami betalar, hehe) blev lite utspedd med färskt regnvatten. Men det var okej, det gjorde inget att jag blev dyblöt så länge jag fick min fika <3


Liksom, vad är viktigast? Att hålla sig torr eller få en fika?
The answer is simple


Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag ska aldrig sluta blogga! =)

2009-07-30 @ 16:24:09
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Joel

Sv; Tur att nån gör det ;)

2009-07-30 @ 22:10:18
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0